Punem la dispozitie toata gama de reparatii pentru parbrize ce au fisuri, crapaturi, sparturi sau ciobituri direct la domiciliu in Bucuresti Sector 1.2.3.4.5.6 si Judetul Ilfov la preturi fara concurenta.
Avem o experienta de peste 15 ani in prestarea serviciilor de reparatii pentru parbrize iar seriozitatea, profesionalismul si calitatea materialelor pe care le folosim sunt atuuri ce ne definesc activitatea.
Mobilitatea si preturile accesibile oricui ne-au plasat in topul celor ce ofera acest gen de servicii, iar feedbackul miilor de clienti multumiti este marturia ca treaba de calitate pe care o facem este una foarte apreciata.
Tipuri de sparturi :
1. Fisura linie
Este destul de greu de inteles cum poate fi reparata o ciobitura sau o crapatura in parbriz fara a intelege cum este construit acesta.
In industria automobilistica se folosesc doua tipuri de geamuri: geamul laminat, folosit la parbize si cel securizat, folosit la geamurile laterale si lunete.
Geamul laminat este compus din doua straturi de sticla, intercalate cu un strat de poli-vinil-butiral, presate intr-un “sandwich” de mare rezistenta.
Cand un obiect loveste parbrizul cu viteza, stratul exterior se sparge, dar datorita vinilului intercalat care absoarbe cea mai mare parte a impactului, avaria care altfel ar distruge intregul parbriz este limitata si localizata sub forma unei ciobituri mici.
Ceea ce se observa in mod normal este o forma rotunda sau stea mica formata in stratul exterior de sticla, cu diametrul intre 5 si 25 mm. Spartura este de fapt o cavitate plina cu aer, creata de unda de soc a impactului in stratul exterior de sticla.
2. Fisura stea
Scopul principal al repararii parbrizelor este refacerea integritatii stratului de sticla si oprirea definitiva a extinderii avariei. Deasemenea, reparatia imbunatateste dramatic si aspectul optic al parbrizului. Singura urma ramasa este de regula portiunea lipsa din stratul exterior, distrusa de impactul initial. Aceasta se reface cu o rasina de finisaj si se slefuieste.
Dupa terminarea reparatiei, ciobitura initiala dispare aproape in totalitate. Daca ciobitura sau crapatura este veche si a fost contaminata cu apa murdara de la stergator sau de spalatul masinii, se va observa o tenta mai inchisa la culoare, dar nici pe departe acea “cicatrice” argintie data de aspectul sticlei sparte.
3. Fisura stea & linie
Cand un obiect loveste parbrizul cu viteza, stratul exterior se sparge, dar datorita vinilului intercalat care absoarbe cea mai mare parte a impactului, avaria care altfel ar distruge intregul parbriz este limitata si localizata sub forma unei ciobituri mici.
Ceea ce se observa in mod normal este o forma rotunda sau stea mica formata in stratul exterior de sticla, cu diametrul intre 5 si 25 mm. Spartura este de fapt o cavitate plina cu aer, creata de unda de soc a impactului in stratul exterior de sticla.
Procesul de reparare sparturi ( fisuri, crapaturi, ciobituri ) parbrize
- Implica practicarea unei gauri de circa 0,1-0,3 mm la punctul de impact (cu o minibormasina avand o freza cu carbura de tungsten), pentru a indeparta eventualele cioburi fine si de a crea o cale de acces catre cavitatea din stratul de sticla.
- Injectarea sub presiune, cu un dispozitiv special, a unei rasini care va umple pana si cele mai mici cotloane ale cavitatii sau sparturii. Aceasta se intareste ca sticla sub actiunea razelor ultraviolete, lipind definitiv spartura si restaurand vizibilitatea in punctul afectat.
- Intarirea rasinii (polimerizarea) sub efectul razelor ultraviolete (de la soare sau o lampa speciala). Rasina capata duritatea sticlei, “lipind” definitiv avaria.
- Finisarea reparatiei cu o lama speciala, care aduce reparatia la nivelul parbrizului. La atingere nu se simte nicio diferenta intre reparatie si geamul neatins din jur.